Waarom kies je voor Judoclub Brunssum

Judoclub Brunssum is een gezellige en open vereniging. We zijn een (h)echte familie. Iedereen is welkom en kan ons zonder afspraak en vrijblijvend een bezoek brengen.

Buiten gezelligheid is techniek zeer belangrijk. Judoclub Brunssum staat bekend om het hoge technische niveau. Dus je kunt goed judo leren bij JC Brunssum.

Naast recreatief judo hebben we ook een echte wedstrijdgroep. Deze judoka krijgen nog extra trainingen aangeboden om ook op wedstrijden goed te kunnen presteren.

Judoclub Brunssum is een complete vereniging waar voor iedereen wel iets te vinden is.

Kom kijken en maak persoonlijk kennis met ons!

koffie-inloop

De koffie-inloop is één van die leuke informele activiteiten waarbij het typische familiegevoel van de vereniging naar voren komt. Ouders, leden en kader kunnen onder het genot van koffie, thee of iets anders eens gezellig bijkletsen. Natuurlijk hoor je hier alle (belangrijke) nieuwtjes en leg je contacten.
Ook kun je als niet lid of aankomend lid kennismaken met onze vereniging.

Voor meer informatie over Judoclub Brunssum kun je terecht
- op deze site, zie hiervoor ons contactformulier,
- óf via een mailtje aan info@judoclubbrunssum.nl
- óf telefonisch via 06-22433444 (Roy Stevens)
- óf door ons een bezoekje te brengen tijdens onze training.

resultaat

Judoclub Brunssum is op de eerste plaats een recreatieve vereniging.
Toch zijn we ons de laatste jaren iets meer aan het richten op wedstrijden. De resultaten beginnen ook al te komen. Zo hebben we al regelmatig meerdere deelnemers aan het NK-judo geleverd.
In 2015 werd ons jeugdteam eerste in de één na zwaarste poule van de JJCL (competitie van teamwedstrijden).
Tevens bieden we op iedere zaterdag kosteloos een wedstrijdtraining aan die ook door niet leden bezocht kan worden. Een extra mogelijkheid is het volgen van een wedstrijdtraining op woensdag tegen een zeer geringe kostprijsvergoeding (zaalhuur). Kortom; wil je lekker hard trainen dan kun je bij JC Brunssum ook terecht.

JUDO IS ER VOOR IEDEREEN

plezier, leren, winnen/verliezen, vrienden, gezondheid

mannen

vrouwen

recreatief

wedstrijden

Ongeldig slider ID. Master Slider ID moet een geldig nummer zijn.
Voorjaar 2014 las ik, Mieke Willems, een artikel van Judoclub Brunssum, dat judo niet alleen voor jeugdigen is. Na 29 jaar stond ik weer op de tatami. Bij JCB heb ik niet alleen de mogelijkheid om op mijn niveau te trainen, maar het is ook een vereniging waar ik me meteen thuis heb gevoeld. Dat thuis voelen is onlosmakelijk verbonden met de bijzondere mensen, waardoor ik het gevoel had deel uit te maken van een (h)echte familie. Sinds 2016 ben ik bestuurslid van deze mooie vereniging.
Mijn persoonlijke doel is voor mijn 55ste en 40 jaar na het behalen van de bruine band mijn eerste dan te halen. Het allerbelangrijkste vind ik het plezier hetgeen ik weer heb gevonden in het uitoefenen van deze mooie sport met deze geweldige fijne mensen.
Bestuurslid
Mieke Willems-de Koning
Ik ben Brenda Timmermans. Bij Judoclub Brunssum coach ik onze judoka’s bij hun allereerste wedstrijdjes op de pupillenuitwisselingen. Daarnaast ben ik lid van het bestuur. Vanaf september 2016 zal ik de nieuwe penningmeester van onze club zijn. Ik ben ook actief in de kamp- en activiteitencommissies. Ik train zelf al vanaf mijn 9e bij JCB en heb in juni 2016 mijn 1e dan (zwarte band) gehaald. Ik heb in 2015 eindexamen gymnasium gedaan op het St.-Janscollege. Ik vind het heerlijk om met kinderen bezig te zijn en ben daarom sinds september 2015 bezig met de opleiding ALPO (lerarenopleiding en pedagogische wetenschappen) in Nijmegen, daar woon ik door de week op kamers. In de weekenden (en regelmatig ook door de week) kom ik terug naar hier om te trainen en al mijn andere activiteiten bij JCB uit te voeren!
Bestuurslid/Trainer/Coach
Brenda Timmermans