geboren : 1977
assistent trainer sinds : 2014
vertrouwenspersoon sinds : 2017

Hallo,
mijn naam is Marcel Rogge.

Ik ben in februari 2014 begonnen met judo, een sport waar mijn zoon Tijs toen al ruim 2 jaar veel plezier aan beleeft. Door het jaarlijks ouders op de mat bij onze club ben ook ik enthousiast geworden en heb samen met nog een paar andere ouders de stap gemaakt om op mijn 36ste alsnog te beginnen met judo. Deze stap was een stuk minder groot dan ik verwachtte en viel, ondanks dat ik al iets ouder was dan de gemiddelde starter, heel erg mee. Ondertussen is judo voor mij meer dan zomaar een hobby.

Momenteel coach ik vaak de wedstrijd judoka’s met veel plezier en voldoening. Mijn doel is de kinderen te motiveren en het beste uit zichzelf te halen. Daarbij vind ik dat plezier op nummer 1 moet staan.

Tegenwoordig geef ik vaak gezamenlijk les bij zowel de wedstrijdtraining als bij de normale trainingen . Ik vind niets zo mooi dan mensen iets te kunnen leren, daar komt bij dat ik hier zelf ook weer veel van leer. Ik hoop nog heel wat jaartjes onderdeel van de judosport te mogen uitmaken als coach, assistent trainer en uiteraard zelf op de mat. Mijn ambitie voor de toekomst is om ooit zelfstandig judo leraar te kunnen worden.

Wil je met mij contact opnemen als vertrouwenspersoon dan kan dit door mij voor/na een van de trainingen aan te spreken of door mij een mail te sturen via dit mailadres:

MarcelRogge@judoclubbrunssum.nl

Met sportieve groet,

Marcel Rogge

Training Experience
Blauwe band
PUW coach
Training Skills
  • Wedstrijd Trainer 72 %

Meet Other Trainers

Working from home meant we could vary snack and coffee breaks, change our desks or view, goof off, drink on the job, even spend the day in pajamas

Voorjaar 2014 las ik, Mieke Willems, een artikel van Judoclub Brunssum, dat judo niet alleen voor jeugdigen is. Na 29 jaar stond ik weer op de tatami. Bij JBC heb ik niet alleen de mogelijkheid om op mijn niveau te trainen, maar het is ook een vereniging waar ik me meteen thuis heb gevoeld. Dat thuis voelen is onlosmakelijk verbonden met de bijzondere mensen, waardoor ik het gevoel had deel uit te maken van een (h)echte familie. Van 2016 tot 2018 heb ik in het bestuur gezeten en sinds 2020 ben ik vertrouwenspersoon bij Judoclub Brunssum. Mijn persoonlijke doel is voor mijn 55ste en 40 jaar na het behalen van de bruine band mijn eerste dan te halen. Het allerbelangrijkste vind ik het plezier hetgeen ik weer heb gevonden in het uitoefenen van deze mooie sport met deze geweldige fijne mensen. Wil je mij als vertrouwenspersoon bereiken dan kan dit via het mailadres: MiekeJudo@judoclubbrunssum.nl
    Hallo, ik ben Lars Timmermans. Ik ben in 2007, toen ik 7 jaar was begonnen met judo bij Judoclub Brunnsum. Ik ben tot mijn 12/13de voor Judoclub brunssum uitgekomen als wedstrijdjudoka, later ben ik begonnen als trainer. Samen met Marcel Rogge geef ik de wedstrijd trainingen.   Ik heb op 27 november 2016 mijn 1de dan (zwarte band) gehaald. En ben vervolgens in 2018 begonnen met de judoleraar A opleiding. Verder zit ik in de kampcommisie en ben ik bij de andere activiteiten ook altijd van de partij. Ik ben bezig met de opleiding Ergotherapie op Zuyd in Heerlen. Hiervoor heb ik nog een jaar sportkunde gedaan en heb ik de havo op het St.-Janscollege afgerond.
    Daniël.   Trainer.